Magdalena Żuk. okoliczności

Na prośbę czytelnika postanowiłam zajrzeć w karty. Na początek Lenornamdy - Jakie były okoliczności wyjazdu, ostatnie momenty życia ,plany itd. Może coś nowego się tutaj wyłoni. W kolejnym poście będzie Tarot i tu już zapytam bezpośrednio o jej śmierć.

Co mamy w układzie poniżej:
Najpierw sama Magdalena Żuk - Nie wnikajmy w rzekome problemy psychiczne, biorąc pod uwagę karty była nadwrażliwa i jest to typ skłonny do załamań a nawet napadów...ale wybuch emocji COŚ musiało wywołać,coś spowodowało ze psychika pękła. Co?

 Mam tutaj wyjazd kobiety,ale niekoniecznie z powodów "wakacyjnych" jak podają media. Podłoże jest finansowe, propozycja współpracy pada od mężczyzny(nie jest to jej partner oficjalny,ten z polski). Możliwe,ze ona obawiała się ze jest w ciąży, myślała wiec o ślubie z tego tytułu..


Uważam ze u źródła jest ten Facet  z odległości,starszy wiekiem. Mamy tutaj flirt z jego strony,z jej str sympatia i zaufanie, chęć poznania go dalej. Ten ktoś proponował wspólne interesy, nie wydaje mi się żeby o jakieś ogromne pieniądze chodziło,raczej o jakiś projekt,znajomości i pomoc w biznesie. Ona z nim romansowała.. To tak jakby opowiadał,ze jeśli rozpocznie współprace to będzie mogła zostać na stale a on będzie dla niej oparciem w  kwestii finansowej. Ona była zbyt ufna,a facet od początku miał złe zamiary. a Wydaje mi się, ze Kontakt z ta osoba miała już przed wyjazdem, nie był to ktoś poznany na miejscu po przyjeździe do Egiptu. Dalej jest gorzej, bo karty pokazują zauroczonego aczkolwiek fałszywego faceta przy którym dochodzi do próby gwałtu. Jest okaleczenie fizyczne i kradzież,nie jestem w stanie narazie stwierdzić czy kradzież dotyczy tylko pieniędzy czy może dokumentów.



Nie mam jeszcze pewności ale myślę ze powinno się sprawdzić czy jej facet nie wiedział o tych wspólnych interesach i razem nie planowali materialnych korzyści...ponieważ gdy Pytam Tarota o Niego ciągle wyskakuje mi 9 monet, to tak jakby  jej powrót miał dać im (tak,jemu i jej) korzyść finansowa...absolutnie nie sadze,ze zamierzał ja zabić, po prostu pech chciał ze wyszło inaczej...
trochę to zmienia to co mamy w mediach i co mówi rodzina...ona nie jest aż tak nie winna(i tak stabilna psych.), a on aż tak zakochany...

Karty poniżej pokazują również, ze Magda Otrzymuje tez wiadomość(zapewne plotkę,nieprawdę) od kobiety, która doniosła iż jej partner(ten z polski) zaczął pisać z jakaś dziewczyna..wg mnie to nie musi być prawda, ale w jej głowie powstały urojenia, taka tendencja do przesady i czarnowidztwa u osoby załamanej. W tym momencie plany ślubu w jej głowie padają w gruzach,a jak pisałam wyżej Magda obawia się ciąży,mam wrażenie ze bardziej te obawy ja rozstroiły.
TO na pewno NIE jest bezpośrednia przyczyna, to tylko wydążyło się w tym czasie,ale nie doprowadziło do tragedii,najwyżej dołożyło nerwów.








[*]



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrada w Tarocie

Tęsknota w Tarocie. Które karty "tęsknią" ?

Tarotowe Królowe w pigułce I. Królowa Buław