Czy Królowa może być mężczyzną?



Otrzymałam przed chwilą telefon - Ktoś zadał mi takie pytanie i pomyślałam, że może by o tym napisać, mam wolną chwilę, a długie nie będzie. Kiedyś sama miałam taką zagawozdkę i niejednokrotnie czytałam na internetowych forach rozmowy na ten temat.

A więc owszem - Królowa może być mężczyzną(i na odwrót). Karta pokazuje typ charakteru, jego wady, zalety. Facet może być zniewieściały, tak jak i kobieta może być męska i silna.
Ale generalnie, zależy co kto sobie ze swoimi kartami ustali-w końcu są jego rozmówcą, wiec musi się dogadać z nimi tak jak pasuje im wzajemnie:D  Wiadomo, nie tylko więc od zadanego pytania to zależy, ale też od miejsca w układzie w którym pojawiła się ta karta.
Kiedy kładę karty na przyszłość, czy jakiś problem i pojawiają się postacie - królowa jest u mnie po po prostu babą, a król facetem i nie ma inaczej. Jednak kiedy pytam  o czyjąś duszę, logikę czy ogólnie pojęty charakter, to królowa może jak najbardziej przedstawiać mężczyznę.
np. kobieta pyta co myśli lub mówi o niej jakiś osobnik- odpowiedzią jest Król Mieczy, możemy sądzić, że ma ją za przysłowiową heterę, taką silną babę, zdecydowaną i nieugiętą. Oczywiście mogłaby ją pokazać Królowa Mieczy, ale to oznacza, że w oczach tej osoby kobieta ta jest jeszcze bardziej nasycona tymi cechami i bardziej męska. Jeżeli też zdaniem jakiejś kobiety facet jest np królową pucharów, zastanowić się można czy nie ma go za przysłowiową miękką ciape. Można tez sądzić, że uważa że jest maminsynkiem albo poszukuje czułości i wsparcia. Inny przykład: Król Buław byłby dla kobiety takim typem macho, trochę casanova ale już dojrzały(z kwiatka na kwiatek najpierw Rycerz skacze, król już jest bardziej skłonny do ustatkowania się przy jednej kobiecie), widzi w nim fizyczną męskość,siłę i feromony. Jeśli jednak zamiast Króla Buław karty mówią, że jest on postrzegany jako buławiana królowa - cechy te trochę maleją,staję się subtelniejsze ale i - nabiera on innych cech z  tej karty, a więc można sądzić, że ona ma go za np lubiącego łatwe panienki czy prostytutki. Długo można wymieniać....
Co do facetów, jeżeli już mowa o zniewieściałości, częściej spotkałam się z tym, że po prostu przedstawiała ich Cesarzowa albo Królowa Pucharów......

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdrada w Tarocie

Tęsknota w Tarocie. Które karty "tęsknią" ?

Tarotowe Królowe w pigułce I. Królowa Buław