Magdalena Żuk - dlaczego zmarla ?

W poniższym poście mamy tło wydarzenia,  to co się działo i jakie były okoliczności,a czego zapewne wiele można wywnioskować. A teraz konkretniej.  Dlaczego Magdalena Żuk zmarła? Czy ktoś się przyczynił?

  Jak pisałam wcześniej obawiała się ze ciąży co na miejscu akurat wynikneło. Przed wyjazdem liczyła na przyjaźń i pomoc od strony zagranicznego mężczyzny, na pomoc finansowa przy jakimś wolnym interesie, przy okazji flirtowała/romansowała z nim.


 Ten facet to nie jest jakiś tam "byle kto" spotkany przypadkowo na wycieczce. TO ktoś wykształcony,pracujący przy dokumentach, jak pisałam wcześniej,myślę ze miała z nim kontakt już przed wjazdem. On ja jakoś do tego "skusił", on mógł mówić nawet o ślubie z nią, bo karty pokazują propozycje pisemnej umowy miedzy nimi - umowy dzięki której Magda mogliby później mieć jakieś korzyści finansowe..... 

I tu coś idzie w zła stronę,bo karty pokazują agresje i napad(możliwe ze na tle seksualnym,ale wydaje mi się to nieodpowiednie i nieetyczne żeby w to publicznie wnikać). Odział w agresji na pewno miało dwóch facetów,a ona była kompletnie nieświadoma,   ,zero poczucia realności, totalne oderwanie do rzeczywistości. Tak jakby plany: dziecko,ślub przyćmiły jej obraz.
To tak wygląda jakby myślała ze weźmie ślub zagranica  i ze uda się jej to załatwić, a miły Pan miał pomoc w dokumentach. Trochę jakby ja ktoś w butelkę nabił, bo miała słabsze dni,była podłamana i łatwo było nią manipulować. Na pewno chciano na niej zarobić i przy okazji się zabawić.


Poniżej,krótkie pytania do kart:
Stan psychiczny,  czy pod wpływem środków?
Q kijów + 7 kijów
ogromne nerwy i działanie pod impulsem, walka i agresja,złość. Jakiś amok,paranoja. Mogła być pod wpływem substancji psychoaktywnych, ale Narkomanka nie była i nie pojechała sobie ćpać i oszaleć jak niektórzy domniemają. Ale była rozchwiana,nadwrażliwa i emocjonalnie rozbita.

Czy wyskoczyła sama? 
4 puchary + 8 pucharów - Niestety tak.
Nikt jej nie wyrzucił silą(ale została do tego celowo sprowokowana,tylko po prostu ożyto psychiki, nie fizycznej siły, o czym niżej).

Dlaczego skoczyła, czy ktoś coś jej zrobił,przyczynił się? 
 8 mieczy + Diabeł + 2 monet 
7 mieczy + 4 kije + Q pucharów.
- tu są dwie sprawy w kartach. Po 1 nagabywanie do fizyczności z mężczyznami,kradzież i probe zarobienia pieniędzy na jej osobie;
po 2 mamy ubezwłasnowolniona osobę( związana) która zostaje jakby "uwolniona"(rozwiązana) po to aby właśnie sama się zmyla i nie robiła problemów. To wygląda tak jakby ktoś(wg mnie ręce należały  do KOBIETY) celowo ja oswobodził, aby w amoku ociekła lub skoczyła.  A wiec nie można ująć,ze ktoś ja wyrzucił przez to okno, ale ktoś jej pomógł w białych rękawiczkach. Nie była świadoma psychicznie tego co się dzieje,była w wielkich emocjach i łatwo można było to przewidzieć, na pewno nie została związana i zabezpieczona w sposób właściwy, a celowo w taki aby łatwo się wyrwać...

Czy mogła być w ciąży?
7 mieczy + 4 kije + Q pucharów
miała takie podejrzenia.

Jej facet w tym wszystkim?? 9 monet.
korzyści finansowe.












Komentarze

  1. O matko! To jest straszne! Ta tragedia na pewno dotknęła najbliższych zmarłej dziewczyny, ale nie spodziewałam się, że tak poważnie do tematu podejdą wróżbici online. Jestem pod ogromnym wrażeniem i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazeniem , ogolnie wszystko zaczyna sie kleic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zdrada w Tarocie

Tęsknota w Tarocie. Które karty "tęsknią" ?

Tarotowe Królowe w pigułce I. Królowa Buław